2011年7月11日星期一

MySpace decline of three reasons: users do not know News Corp

Beijing time on July 4, according to foreign media reports, the U.S. investment site The Motley Fool wrote on Sunday, citing a cause leading social networking site MySpace has been the decline of the three main reasons. The following is the summary of the article:
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In 2007, MySpace was expected to be outstanding after the acquisition as a social networking site. The site was originally part of Intermix Media, followed by News Corp. in 2005 for $ 580 million acquisition. Market research firm eMarketer data, MySpace's unique visitors per month has 70 million users, advertising revenue at its peak had reached $ 600 million.

But now, MySpace's revenue has dropped to one-third of its peak. MySpace users to increase at a standstill, and not only in the number of users in Facebook over MySpace, MySpace has become the forgotten make a website. "What killed the MySpace", this issue has been mentioned many times. The industry believes that, MySpace reasons for the decline attributed to the following three points:

First: the News Corporation group of MySpace users do not understand

MySpace decline in the course of the outside world tend to ignore one of the reasons that the News Corporation itself. Rupert Murdoch (Rupert Murdoch) has been used to serve as king, but his company did not know how to run a social media site. To meet the TV user preferences, and allow users to stay on the site completely not the same thing. But Murdoch has used the same approach to this problem.
July IV Beijing tempore pro media externa rumoribus et scelerisque volutpat nibh Sed Motley Stulte wrote on Sunday, ponens causam inducens nulla MySpace site has been vergentem de tribus primariis causis. Haec est summa article:
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Nunc quis urna nec reditus ad tertiam eius vertice. MySpace users HAEREO multiplicet, et non solum in numero super MySpace users in Facebook, MySpace facta facere oblita sit. 'Quid occidit MySpace ", is proventus interdum dictum. De industria credat, causa erat quia inclinabat attribuitur his tribus:

Primum quod non intelligunt News Corporation coetus MySpace users

MySpace declinare in cursu tendere ignore de causis exterioribus, quod se News Corporation. Rupert Murdoch (Rupert Murdoch) adhibitus sint regem, sed a suis non sciunt social media site run. TV praeferentiis obviam, et committis, ut manerent in site users non omnino sunt idem. Sed accedere ad hoc Murdoch usus idem forsit.

Secundo, quantum ad dominationem user scriptor
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Quare numerus Facebook users proclamans, cum quis habet influentiam paulatim perdidit? Causa est, quia duorum sites user tractare diversimode. Nam nibh elit aliquet Vestibulum commutare page, users determinantur ad unum, sed diam ac velit convallis. MySpace pro user singulae pene nullis iam exceptionibus, quae inducitur ad alia consilia emergenti? milibus illudque difficillimum erat visit site. Core imago missing, MySpace sino users ut velociter lost interest.

Tertio, a tempus velit limine

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En 2007, MySpace a été devraient être en circulation après l'acquisition comme un site de réseautage social. Le site était à l'origine partie d'Intermix Media, suivie par Nouvelles Corp en 2005 pour 580 millions de dollars d'acquisition. Les données de marché la firme de recherche eMarketer, MySpace visiteurs uniques par mois a 70 millions d'utilisateurs, les recettes publicitaires à son apogée a atteint 600 millions de dollars.

Mais maintenant, les revenus de MySpace a baissé à un tiers de son pic. Les utilisateurs de MySpace d'augmenter à l'arrêt, et pas seulement dans le nombre d'utilisateurs de Facebook sur MySpace, MySpace est devenu l'oubli faire un site web. "Ce qui a tué le MySpace", cette question a été mentionné à plusieurs reprises. L'industrie croit que, les raisons du déclin de MySpace attribuées aux trois points suivants:

Premièrement: le groupe Société Nouvelles des utilisateurs de MySpace ne comprennent pas

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Baisse de MySpace dans le cours du monde extérieur ont tendance à ignorer l'une des raisons que la Société Nouvelles lui-même. Rupert Murdoch (Rupert Murdoch) a été utilisé pour servir en tant que roi, mais sa société ne sais pas comment faire fonctionner un site de média social. Afin de répondre aux préférences de l'utilisateur télévision, et de permettre aux utilisateurs de rester sur le site complètement pas la même chose. Mais Murdoch a utilisé la même approche à ce problème.

Deuxièmement: l'utilisateur le contr?le sur une grande partie

Pourquoi la croissance régulière du nombre d'utilisateurs de Facebook, tandis que MySpace a progressivement perdu de l'influence? C'est parce que les deux sites à traiter à l'utilisateur de différentes manières. En effet, Facebook permet aux utilisateurs de modifier la page personnelle, mais les utilisateurs sont limités à une seule plate-forme et la conception de page. MySpace pour individuels de l'utilisateur presque aucune restriction, ce qui conduit à l'émergence de milliers de modèles différents, ce qui rend très difficile à visiter le site MySpace. Core Image de disparus, MySpace permet aux utilisateurs de l'intérêt rapidement perdu.

Troisièmement: un seuil d'accès sans restriction quelques

Tous les services de réseautage social, une question importante est de faibles barrières à l'industrie à l'entrée. Tant que il ya suffisamment de capital pour commencer, n'importe qui peut construire un site de réseautage social. Google a annoncé la semaine dernière le lancement d'un site de réseautage social nouveau, Google +, tandis que tous les autres sites de réseautage social et de Quepasa développe au fil des ans. Facebook est une grande partie du succès des sites de réseautage social que, plus les entreprises seront étape MySpace et Friendster traces.

Ce sont la raison principale qui mène au déclin de MySpace désormais plus important, parce que MySpace a été la semaine dernière de vendre 35 millions de dollars pour le média réseau d'annonces spécifiques. La société peut être en mesure de faire la récupération MySpace, mais l'histoire de l'industrie des médias montre qu'une fois que les médias perdent un accueil, alors s'attendre à faire un retour impossible.
Second: the user's control over much

Why the steady growth of the number of Facebook users, while MySpace has gradually lost influence? This is because the two sites to treat the user in different ways. Indeed, Facebook allowed users to modify the personal page, but users are limited to only one platform and page design. MySpace for the user's individual almost no restrictions, which led to the emergence of thousands of different designs, making it very difficult to visit MySpace site. Core image of the missing, MySpace allows users to quickly lost interest.

Third: a few unrestricted access threshold
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All the social networking service, an important issue is the industry's low barriers to entry. As long as there is sufficient capital to start, anyone can build a social networking site. Google last week announced the launch of a new social networking site, Google +, while all other social networking sites and Quepasa has been developing over the years. Facebook is a lot of the success of social networking sites only, more companies will step MySpace and Friendster's footsteps.

These are the main reason leading to the decline of MySpace now no longer important, because MySpace has been in the last week to sell $ 35 million to the ad network Specific Media. The company may be able to make MySpace recovery, but the media industry's history shows that once the media lose a welcome, then expect to make a comeback impossible.

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